sofyaa 22-24 derece oda sıcaklığında, 1.0tog tulum kullanıcam ama acaba siz içine ne giydiriyorsunuz? Yardımcı olur musunuz? İçine İnce uzun kollu zıbınla yatırdığımda üşüyor gibi hissediyorum 😒
sofyaa mfah bende göğüs ve sırtına bakıyorum. Bazen ılık oluyor bazen soğuğumsu. Enseyi duymamıştım ama