Aydakisiyahedicikk Resmen saniyelik bir olay annemler deydik balkon kapısı açıktı oraya çıkmış masanın üzerindeki paketin içinden sigarayı yemiş Son dakika fark ettim ağzından çıkardım ama tütün sonuçta parça parça yutmuş olabilir ki yutmuştur bir şey olur mu ya
gencmom_ Aydakisiyahedicikk yeni yargılamak değil amaçım Bi anlık Herşey olabilir ama bende sigara içen biriyim Her zaman yüksekte tutarım. Sanmıyorum bişey olacağını ama üstte kalsın
Busra3460 Aydakisiyahedicikk buraya yazana kadar hastaneye götürseniz ? Burdaki herkes birşey olmaz dese bile içiniz rahat edecek mi