Bi tavsiye verebilirim çok ağladığı zamanlar ben fön makinesini açıyorum en düşük el yakmayan ayarda, hem sesi rahatlatıyor aynı zamanda ayaklarına karnına tutuyorum birkaç dakika hem gazına iyi geliyor hemde sakinleştiriyor.. tabi bu uzun süreli bi rahatlatma değil ama denerseniz belki sizde faydasını görürsünüz..