ezgiii12490 Kizlar bir markadan kızım.icin tayin almıştım.kapagi hemen.acildia ama tadında sknri.yok sizce vereyim mi kizima
SevimliHayaletCasper ezgiii12490 tahin demek istediniz heralde. Kolay bozulan birşey değil vakumlu olmuyor zaten onlar. Sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Mavigokyuzu Tahin🤗 Koruyucu bandı yoksa, kapak da sıkılmamış şekilde ise aldığım yere iade ederdim. Kullanmazdım
ezgiii12490 Mavigokyuzu verdim bile kızıma kendimde yedim sonradan geldi aklıma degustirseyjm diye ama tadı herseyi yerinde