Gmzznrr Arkadaşlar merhaba kızım tam 4 aylık oldu dün hiçbişeyi yokken ateşi çıktı huysuzlandı doktora götürdüm bişe çıkmadı diş belirtisi de yok dedi paranox s fitil yazdı yarım koydum 1 saat oluyo sizce neden böyle bişe oldu başına gelen var mı
Hiilyuss Gmzznrr ateşten kaynaklıdır. Bu iyi bişey ateş uyku yapsa belki de anlayamazdınız geçmiş olsun