annecik0 ameliyat için bırsey demedı hafıf dedı Zaraların ıcelmıs emzırdıgım ıcın sadece gasyin dıye nur şurup verdi 6 ay sonra ıyılesme varmı yok mu dıye endoskopi yapılacak bunları söyledi tanı tedavi edılmezse kanser yaparmış o yüzden moralim çok bozuk