Aysun_01 Kızlar selam bugün kontrolumuz vardı kızımın yaşına göre kilosu oldukça düşüktü doktorumuz gastroenteroloji görsün mama başlayabilir dedi. Daha önce o bölüme gidip mama başlayan var mı süreci anlatır mısınız?
Elisaminannesi Aysun_01 canım korkma ben de aynı sebepten götürdüm boyuna kilosuna bakıldı ve rapor çıkartıp mama yazdı doktor bı de kan tahlılı yaptı o kadar
sek_kahve Aysun_01 çocuklarımın öyle bir sıkıntısı olmadı da, ben kullanmıştım o özel mamaları küçükken. Endoskopi falan yapmıyorlar, gelişimini kontrol ediyorlar. Kan tahlili röntgen falan onlara bakılıyor
Aysun_01 nehirbebek137_ götürmedim maalesef muayene gözümü korkuttu açıkçası endoskopi vs yapıyorlarmış galiba
Aloneeee Aysun_01 endoskopi felan yapmıyorlar. Gelişimine bakıyorlar. Eğer kilosu düşük ise rapor çıkarıyor mama alabilin diye. Besleyici mama alıyorsunuz o rapor ile kullanırsanız çocuk kilo alıyor. Bu kadar.
efecikgnr Aysun_01 endokrin tahlil yaptı bı sorun göremedi biz 45 günlükken delik amelyati olduk yani açık kalp amelyati zaten doğum kilomuz da 2400 du . 6 aydan beridir kullanıyoruz şuan 9 ayligiz 7.9 şuan günde uctane icmesi lazim dediler bana kalsa çocuğum iyi ama doktorlar takmış zayıf diye anlamıyorum tahlillerimiz temiz hamd olsun .
Aysun_01 Aloneeee ben götürecektim baya korktum midesinde herhangi bir şey var mı yoku diye endoskopi falan duydum içim rahatladı randevu alıp götüreceğim teşekkürler
Aysun_01 Elisaminannesi teşekkür ederim ben korktuğum için götüremedim deneyimleriniz içimi rahatlattı
Aysun_01 efecikgnr bizede yaptılar endokrinde ve alerji bölümünde ordan oraya gönderiyorlar eşime kalsada bir şey yok ben takıntılıyım Biraz bu konularda
nehirbebek137_ Benım kızımında kılosu dusuk dıyor doktorlar hep bıde kızım hep corbayla beslenıyo kılo almıyo dogal olarak cunku tane yıyemıyo kackez bogulma yasadık 13 aylık8 kg