Yekyek12 3 ay boyunca bu öksürükten çektik biz de aynı anlattığınız gibi baya şiddetli bir öksürüktü. Bu süre zarfında herşeyi denedim tereyağ pekmez, ıhlamur,elma vs onerebilecegim birşey varsa oda odanızın neminin iyi olması, yatırırken başının hafif yüksek olması. Ben doktora gece neden arttığını sorduğum da balgamını uyurken çıkaramadığı için öksürmesi normal demişti. Ben sürekli doktora götürdüm bunun için en son ateşi iştahsızlığı ve halsizliği çok fazla olunca başka doktora götürdüm bronşit dedi. Benim bebeğim de prematüre ve 7 aylık. Cigerleri temiz ise korkmanıza gerek yok bence. Bir de evinizi bol bol havalandırmayı unutmayın. Öksürürken videoya almanız doktorunuz için iyi olabilir. Bizim böyle yapmamızı istemişti doktorumuz bir bildiği vardır illa ki diye size de önermek istedim. Geçmiş olsun güzel yüreğinizi ferah tutun ❤️