birazquality ablam ev, diğer ablamda araba aldı ama rezil kepaze ettiler. Ablam ev aldığında çok iyiydi her şey yıllar oldu alalı fakat diğer ablam arabayı yanlış hatırlamıyorsam 1.5 yıl önce aldı zar zor para toparladılar durumlarıda yok rezil ettiler sürekli oyaladılar, zora soktular. Öyle yerlere kaydolmak yerine elinize geçen parayı altına yatırın atın köşeye daha iyi.🤝🏻🩷