baharkiz Az evvel elimle dokundum sanki şişkindi ateşide var bikaç gündür yukarda 4 dişi şişkin o yüzden diyoruz ama bıngıldağı korkuttu lütfen bilgilendirin
baharkiz Unicorn67 bikaç kişi ateşle ilgili dedide😕 evet götürücem sadece aynı durumu yaşayan varmı merak ediyorum
Unicorn67 baharkiz sanmıyorum eğer bir yerden falan dusmediyse sis olmaması gerek daha öncede bakmismiydiniz biraz kavisli bişey zaten sanki ele öyle geliyor yani ama yinede içiniz rahat etsin bir hastaneye götürün geçmiş olsun
papatyakokulum_ baharkiz bıngıldak şişmesi dısle ılgılı olduğunu hıc duymadım. bıngıldqk sısmesı pek ıyı degıl asla korkutmak istemem belkı sıze öyle geldı ama yınede bı doktor görsün derım
baharkiz aselllllim yasemalmila doktora bir gün sonra gidebildik ve o zaman nıngıldağı normaldi soruncada üst dişler bazen yapar dedi ateşide vardı