Kızlar 3 yıldır evliyim başta çok çocuk istedik bir türlü olmadı 1 seneden sonra kızım oldu şuan 1 yaş 2 aylık ben kaynanam görümcem gille yaşıyorum eşimde tek oğlan kızım tabi bazen beni çok zorluyor ama en ağzından kaynanam gil yardım ediyor bana eşim yaşı sa 30 var bende 27 yaşındaydım ya bazen diyorum hani 2 çocukta olsun sonra baya ara veririm zor da olsa bir şekilde zaman hızlı geçiyor bilemiyorum sonra diyorum 😂deli misin sakın şuan düşünme kızın 3 yaşına gelsin yeni anca düşün diyor sizinkilerin arasında kaç yaş var kızlar çok mu zor ya