seher178 Kızlar oğluma tomografiyi çekildi korkuyorum şuan doktor zararlı dedi radyasyonu nasıl azaltabilirim fikri olanlar varmı
aura_meselesi_bu_sekerim seher178 benim bebegim 8 ay icinde 10 kez cekildi (kafatasi catlakti kontrol sebebiyle) Birsey olmadi suan 2 yasinda. Ama herkese ayni olur die bi kaide de yok sonucta
sekerszkahve seher178 benim kızımda çekildi hemde iki kez yapacak bişey yok canım bol bol emzir ben öyle yapmıştım
Yonca29 seher178 sağlığı için çekildi sonuçta zararlı birsey olsa onu cektirten doktor istemezdi çekilmesini ve tomografi masumdur mr gibi değil
Yonca29 seher178 benim bebegim yenidogan iken mr çekildi birsey olmadı suan 4 yaşında diğer bebeğim 9 aylıkken çekildi oda birsey olmadı çok şükür
MorVosvos seher178 senin çocuğuna röntgen ile bakmamışlaydı geçen postunda gördüm. Bir problem mi oldu
yldrm12 seher178 merak etmeyin kısa sürede vücuttan atılır. Bol bol emzirin besleyin idrar yoluyla atılır
yldrm12 seher178 bir de eski cihazlar daha çok radyasyon yayıyordu günümüzdeki cihazların yaydığı oran eskiye göre daha az
MinikPandam_ seher178 kıyafetlerini yıka bebeğini yıka kendi üstünü başını da yıka duş al emzir yeter. Sen de cihazın yanına girdiysen ilk sutunu sag at sonra emzir. öyle büyük bir radyasyonu yok merak etme