Oğlum 26 aylık oldu. Hastalığımdan dolayı psikolojik olarak kaldıramayacağımı düşündüğüm için bir türlü ciddi adım atamıyorum. Kafamda planlıyorum sürekli onunla konuşuyorum artık büyüdün bak abi oldun, işte yemek yiyorsun artık memeye gerek yok meme dinlensin istersen öp vs vs. Onda da savunma mekanizması oluştu sürekli ben bebeğim diye geziyor 🙈. Memeye aşırı bağımlı, bugüne kadar hep meme ile uyudu. İkimiz de yara almadan bu süreci atlatmak istiyorum. Bir sürü şey okudum, güle güle meme kitabını oğlumla beraber neredeyse 20 kere bitirdik ama anlatmak ile, istediğinle vermemekle yol alamıyoruz. 2 yaşına girmeden önce sabır taşı aldım yaşında bırakacağım ama ne olur ne olmaz nasılsa kullanmam diye denemeyi bırak ağzını bile açmadım, erteledikçe erteliyorum, o zaman da daha zor hale geliyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️