Kızlar merhaba.Oğlum şu an tam 20 aylık oldu. Nerdeyse bir aydır kakasını yapacağında yanıma gelip çişş diyerek bezini gösteriyor(biraz zorlanıyor o yüzden kucağıma gelmek istiyor) son günlerde de küçük çişini yaparken bi anlık çiş deyip bezini tutuyor sonra oyununa devam ediyor. Acaba tuvalet eğitimi için bu bi işaret mi denemeli miyim? Denersem de nasıl başlayıp nasıl devam etmeliyim? Tecrübeli arkadaşlar bi yol gösterirse sevinirim 🤗