Kızlar krese kızımı verdim komsunun ağluyla bilerek aynı sınıfa verdik ama. Alıstılar bizmiki basta hep onunla oynuyomus sonra yavas yavas açılmıs komsunununki de sadece benim kızla oynuyormus arkadas edinemiyormuş. Neyse biz pişman oldu falan dedik keske aynı sınıfa yazdırmasaydık benim kızım simdi bi oly yasadı bıraktı onun oğlu açılmıs arkadas edinmeye baslamıs. Benim kızım d normalde çok cekingendir yanında biri olmadan rkadas adinemez ondna bir yaş büyük kuzeni var aynı sınıfa versek szce nasıl olur kızım yine açılır mı kaaynasır mı bu ara bana çok bağlandı okuldan alınca belki kuzeniyle giderse kopar benden yanınd abi tnıdıgı olunc abeni aramıyor