Merhabalar,
Benim kızım 8 aylık doğduğundan beri ne biberonu ne de mamayı kabul etmedi. Şimdi yavaş yavaş sütüm azalıyor ve tek göğüs emiyor. Ekstra sağacak kadar yok ve işe başlayacağım. Üstelik memekolik. Ben işteyken nasıl sakinleştirebilirler? Bu durumu yaşayan ve çözebilen varsa bir yol gösterebilir mi ?