Arkadaslar ne gündüzüm kaldı ne gecem normalde uyuyan cocuk gecenin 3 ünde kalkıyo bidaha gün dogarken uyuyo hersey istediği sekilde olcak hep tehlikeli seylere yaklasıyor istediği birsey olmayınca kendini yerlere atıyor ama istediği seyler hep tehlikeli seyler mecbur elinden almak zorunda oldugum seyler bu durumu yaşayan varsa allah askına bi gelin dertleselim neler yapıyosunuz kriz anında bana bi çare yol gösterin kafayı yicem😓😓