papatya0909 10.15gun kadar gecikti adetimin üzerinden test yaptım bir şey yok ama adetim gelmiyor hiç yaşayan oldu mu.
Kuzey_Melis_Momm papatya0909 2 hafta geç olduğumu biliyorum bu ayda 2 gün geciktim sanırım 1 hafta geç olacağım stres yaptıkça olmuyor
papatya0909 Kuzey_Melis_Momm Olmayınca ben de stres yaptım aslında test yaptım ama acaba diyorum bir test daha mı yapsam insan korkuyor İlk defa böyle bu kadar çok gecikti 10:15 gün az değil🙃🙃
Kuzey_Melis_Momm papatya0909 İçinizi rahatlatmak için bir test daha yapın stresiniz geçince olursunuz 😊
Beyzaecrin96 papatya0909 kaynatıp için baya söktürücü etkisi var enfeksiyon varsada sökülüyor yarında adaçayı ve kekik kaynatıp icebilrisiniz