Kızlar bebeğim 7 aylık ek gıda mama ilerliyoduk 3 gündür mama içmiyor. Yani ben bu çocugu nasıl doyurucam. Mama değiştirdik yok biberon değiştirdik yok kaşıkla verdim yine yok oturup ağlıcam şuan ek gıda olarak yedikleri yoğurt meyve püreleri kaşık maması çorba sebzeler ezip veriyorum öyle yanş bide üstüne mamayı bıraktığından beri kabız nasıl doyurucam ben bu çocugu