elifnsli boşuna kendinizi üzmeyin illaki düzelecek çok baskı yapmayın dahada ters teper sevmediklerini değilde sevdiklerini yedirin öyle öyle düzelecek benim kızım 3 yaşından sonra düzeldi ha ama hala yediği çeşit çok az ama yinede karnım acıktı anne Bana tost yap diyor o bile yetiyor insana, bende çok çektim bu durumdan kendimi tokatlayıp saçımı başımı yoldudugumu biliyorum helede etrafta neden yemiyor bu zayıf diye aynı kelimeleri tekrarlayanlar varsa dahada işkence oluyor. İştah suruplari Yada vitamin şuruplari içerse onlardan verin ha benim kiz onları bile içmezdi ama sizinki içer belki ,Benim kızım şuanda
5 yaşına giricek birde oğlum var oda 2 yaşına kadar herseyden yerdi şimdi oda yememeye başladı bu sabah sadece 2 çatal patates alıp bıraktı bense ugrasmadim şimdi daha öğlen uykusundan kalkacak yerse tarhana çorbası yaptım biraz aç kalınca daha iyi yiyorlar size tavsiyem burda yada başkasının benim çocuğum 5 öğün yiyor şöyle böyle sağlıklı besliyorum laflarına çok bakmayın bu sizinde psikolojisini bozar kendimden biliyorum. Bırakın her çocuk farklı aç bırakın sabah yemezse öğlen yer belki öğlen yemezse akşam yer emziriyorsaniz bıraktığın oda etkiliyor bu durumu