mehmetcinar merhabalar oglum meme reddi yaptı 4-5 ay zor emzirdim kızım da aynı sekilde 3 ay emzirebildim yanlız olmadıgını anla diye bunu söylemek istedim. Inun dısında bir cocuk ya da bebek bırakıldıgı yere anane,babanne baba hemen adapte olur cünkü orada dikkat çekmek ve kızılmasını istemez babanneyi ananeyi hiç yormaz hatta dersin ki allah allah evde neden böyle değil. cünkü anne yok ve gittiği kisinin yok oldugunu düsünüyor cocuklar. kendini güvensiz hissediyor. Bir kaç saat sonra da sen geldiğinde annenin onu bırakmadıgın ıgçrdüğü için naz niyaz ağlama krizleri yaşıyorlar. Bunu bir doktordan dinlemiştim bulursam sana da atarım