Ben de bas donmesi sikayetiyle gittim doktora kan tahlilimde 13.7 cikti benim d vitamini degerim. Doktorum elevit isimli bir takviye onerdi, emzirmekten olabiliyormus ben hala almadım gerci ama bu kaybettigin vitamini yerine koyar ve sutunun kalitesini artirir demisti