Kızım 31+6 da doğdu 40 gün yoğunbakımda kaldı yenidoğan uzmanı biz baktık bir problem yok ama önlem amaçlı 3 aylıkken çocuk nöroloji görsün dedi.Kronolojik 4 ay 20 günlüğüz düzeltilmiş 2 ay 34 gün.Yatarken ellerinden tuttuğunda kafasını tam kaldıramadığı için hafif gevşek dedi doktor ve ultrasonda subaraknoid mesafeler her iki tarafta minimal geniş çıktı.Bu 1-2 yaşında daralabilir dedi doktor ama bilgisi olan var mı?