Kızlar merhaba, oğlum 14 aylık ek gıdaya başladıktan iki üç ay sonra kadar yemek yerken hep birşeylerle uğraşmak oyalanmak istiyor .Mama sandalyesinde oturup yemiyor gider türlü, ağzını bile açmıyor neredeyse.
Yemek yedirecegim zaman onun önüne de kap kacak kaşık çırpıcı vs. koyuyorum onlarla oynuyor bende yemek yediriyorum, kendisi yemek istediği zaman kaşığı tabağı ona veriyorum kendine, bana yediriyor bu şekilde ilerliyoruz.
TV yada telefon karşında yedirmek gibi ne yediğinin farkına varmıyor mu acaba ?