atarepla Kendi yatağının altına havlu filan koyup yükseltsem olur mu? 3.5 aylık oğlum. Gece uykusunda kusar diye korkuyorum. Hala sırtını destekleyip yan yatırıyorum ama kendi kendine sırt üstü dönüyor tekrar.
yanaklibebek atarepla artık öyle kusma ihtimali yok diye biliyorum. İlk 3 ay kritik dönem. Bende 3. Ayda kaldırdım sığmıyordu çünkü
atarepla yanaklibebek Ama hala kusuyor:/ sizinki kusmuyor mu artık? Yani bazen yatarken de farkediyorum kusuyor boğazına kaçıyor sonra öksürüyor
melikejdkdkd atarepla kendi yatağında döşeğinin altına kafa kısmını destekleyecek eğimli duracak şekilde birşey yerleştirebilirsiniz ben öyle yaptım