bebitonunannesi_ Saçlarım dökülüyor ve çok kuru,saçlarıma iyi gelebilecek şampuan arayışındayım, sizler neler kullanıyorsunuz?
iki_prens_annesi_ bebitonunannesi_ valla boykot mu bilemiyorum ama ben blendax alıyorum bide glis alıyorum ikisi de çok güzel bence Elidor da güzel fiyatlara göre indirimde olanı alıyorum
NatashaRomanoff bebitonunannesi_ ogx kullanıyorum yerli üretim ve de dökülmem bayağı azaldı burada bir postta görmüştüm
neslihankcbyk Çok kuruysa argan yağlı olanını deneyebilirsiniz ben kırmızı paketli olanı kullandım çok memnun kaldım boykot da değil
kurabiyevarsimitvar Bioblas Botanic Oils Sarımsak Şampuan kullanıyorum 1 yıl olacak saçlarım aşırı dökülüyordu benimde baya azalttı (kokusuda çok güzel)
-Seyma- Reshell şampuan öneririm doğumdan sonra başladım bir senedir kullanıyorum çok güzel saç dökülmesine kısmen faydasını gördüm ben sizde deneye bilirsiniz