Güzel anneler herkese selam, geçen gün göğüs ucu yaralarım için soru sormuştum fikir veren herkese teşekkürler deniyorum bazılarını ve işe yaramaya başladı. O günden sonra dikkat ediyorum 22 günlük bebeğim sol göğsümün ucunu damağında ezerek emmeye çalışıyor ne yaptıysam değiştiremiyorum bunu sağı güzel emiyor sola geçince göğsümü bi çekiyorum yuvarlak olan uç dümdüz olmuş sonra 1 saat sızlıyor dolayısıyla sürekli yara halinde. Bir önerisi olan var mı ucunu da tutuyorum bebeği kendime de çeviriyorum maalesef bana mısın demiyor bu doğru emzirme daha nasıl oluyor ?