Kızlar kızıma 3 aylıkken alerji testi yapıldı ama alerjisi çıkmamıştı şuan emmiyor sadece mama ile besleniyor mamasida sma optipro sürekli ishal GB ve köpüklü yapıyor huysuzlugu devam ediyor zaten kolik bir bebekti şuan 4 ay 25 günlük alerjisi var mıdır acaba ben kakasının fotografini yüklemek istedim ama yukleyemedim bu arada