Kızlar kızım 7 ay 10 günlük. 1 haftadır her şeyi reddediyor artık çıldırıcam. Ek gıdaya ağzını kitliyo meme desen onu da reddediyo aç aç takılıyo. Uykusu da bozuldu geceleri defalarca kalkıyo gün içinde çok mızmız. Dişimiz çıkmadı daha da hiç gözükmüyor. Böyle dönemden geçen var mı bildiğim kadarıyla şimdilerde atak da yok. Bi şey yediği yok emdiği yok öyle takılıyo huzursuz huzursuz.