Merhabalar. Oğlum 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Serbest çalışabileceğim bir işim var, full mesaili bir iş değil. Şu an tamamen online olarak işlerimi hallediyorum o da haftada 1 gün 2 saat civarı. Ancak bazı günler haftanın 1 ya da 2 günü günde 4-5 saat evde olmayacak şekilde ofise gitmek istiyorum. Gündelik hayatıma dair ufak tefek bir şeyler yapmaya ihtiyacım var.
Bebeğim gündüz pek uyumuyor. Yani kucağımda 1-1.5 saat uyusa bile yatağında bu uykular 25-40 dk arası. İşte tam da bu sebepten dolayı onu anneme ya da kayınvalideme emanet edip buna cesaret edemiyorum. Sanki çocuğu bir türlü uyutamayacaklar, herkes gerilecek, çocuk perişan olacak gibi hissediyorum. Annem ne olacak ben de kucağımda tutarım diyor da bence ona davulun sesi uzaktan hoş geliyor. Evet kimse anne kadar bakamaz (bence yani :) ), ama benzer süreçten geçen birileri varsa “ben de böyle düşünüyordum ama böyle oldu” gibi aktarabileceğiniz bir şeyler varsa anlatın lütfen.