Srp94 Merhabalar arkadaşlar, dünden beri sol göğsüm sızlıyor sanki iğne batıyormuş gibi, kızımı emziriyorum sol göğsümüde emziriyorum hatta ama neden sızlıyor anlamadım, emzirdiğim halde süt tıkanıklığı felan olurmu sizce
Hiloli Srp94 Bebek iyi emmiyorsa ya da emdiği yeterli gelip sizin sütünüz fazla ise ve memede süt kalıyorsa bence olabilir bebeğiniz emdikten sonra kalan sütü sağım yapın bence
Sevdanut Srp94 evet olur .sızladığıniçin diğerine daha çok ağrılık veriyor insan farkında olmadan . Benim öyle olmuştu . Geçmeyen ara ara şiddetlenen sızının nasıl olduğunu iyi bilirim . Sık sık emzir ve sağabiliuorsan sağım yap süt kakıyorsa ağrı yapıyor
Fatmanurozgr Aynı Soruyla bende post açıcaktım süt gelrken sızlama Baska onun dısında emerken Bi sızı oluyo Bende Beklym Belki Bilen Vardr 🤷♀️
1seda1belinay Al benden de okadar cok sızlıyor benmde. 😔 Normalde doyurma zamanı sızladı sımdı emzrrken de sızlıyor bebek emmeyı bırakıncada
Srp94 1seda1belinay evet benimde öyle,emerken zaten sızlıyordu ama bu sefer emdikten sonrada sızlıyor, süt tıkanıklığı olsa dicem ama sürekli emziriyorum niye olsunki
Srp94 @Fatmanurozgr emzirirken sızlıyordu zaten o normal bişey ama benim emzirdikten sonra olmaya başladı yani böyle ağrılı gibi sızlama pek anlayamadım
Srp94 Hiloli büyüdükçe emme süresi kısaldı tabi tam boşalamıyor süt galiba dediğiniz gibi sağmak gerekli aslında
Srp94 Sevdanut evet sık sık emziriyorum, ben önceden pek sağmıyordum, göğüste tam boşalmıyordu galiba o yüzden böyle oldu bencede
Sevdanut Srp94 evet e doğumdan hemen sonra sol göğsüm bir süre yara olmuştu hep bir kolu ile sızlaycak acıtacak diye az emzirebiliyordum sonucu senin gibi oldu ama geçiyor elhamdulillah şimdi hepsi geçti gitti.