Nasıl sizce iyi mi balıklari?
-Drkegsbl- hiç almadım, üstte kalsın
Biz sık sık alıyoruz gayet güzel ve taze oluyor balıkları fiyat olarak da uygun
Biz bir kaç kere aldık. Gayet taze ve güzeldi.