cansu000 18 aylık olacak kızıma tuvalet eğitimi vereceğim. Ama nereden başlayacağımı bilmiyorum. Çalışan bir anneyim. Sabahtan beri tuvalet eğitimi videolari dinliyorum, kafam da karıştı. Tavsiyeleriniz nedir
-yavrukus- cansu000 benim kızım da 20 aylık bizde hiç sinyal yok bezden rahatsız olmuyor eskiden olurdu çıkar derdi lazimlik alacaktım çevrem gittiğin her yere lazimlik mi taşıyacaksın ona alıştırma klozete alıştır diyorlar bende çocuk basamağı ve klozet adaptörü aldım ama daha klozete bişey yapmadık saatlerce oturur indirince çişini yapıyo korkuyor sanırım bir paket bez 1 hafta gitmiyor artık 🤦
cansu000 sleepnessnami sinyaller vardi ama dun geceden sonra emin oldum. Sabah 6 gibi uyanıp önce uyku tulumunu cikartti, sonra bezi ac dedi ben israr ettim en sonunda açtık. Lazimliği anlatıyordum ki işedi. Ve bezi de kuruydu. Bir kaç seferdir bezi aç diyor. Açıkçası tam anlamıyla konuşmasını bekliyordum
sleepnessnami cansu000 aa çok güzel o zaman bezi çıkartıp artık lazımlığa yapmak ister misin diye sorun zaten kabul edecektir tuvaleti geldiğinde de size söyleyebilir ya da siz teklif edip götürebilirsiniz
cansu000 sleepnessnami lazimlik meseslesinde takıldık, 8. Aylkktan itibaren var ancak oturmuyor ayakta tuvaletini yapıyor.
sleepnessnami cansu000 bebekleri varsa onları üzerine oturtun ve tuvalet etiğimi ile görselli kitap alın onları gördükçe oturur benim kızım öyle alıştı
cansu000 -yavrukus- ben tuvalet iletişim diye kitap okuduktan sonra 6 aylıkken başladım ama bu kadar zorlanacagimi bilmiyordum. Simdi elim ayağıma karıştı
cansu000 sleepnessnami denemeye başladık, cok inat ediyor, baxi kitaplar siparis ettim, tavsiye kitabiniz var mi?
sleepnessnami cansu000 Tuna tuvalet eğitimine başlıyordu sanırım ismi iş bankası yayınlarının onu seviyor hatta lazımlığa oturup resimlerine bakıyor bi de cırtcırtlı tuvalet eğitimi kitabı yükselen zeka bende sadece bunlar var ama zorlamayın bazı bebekler lazımlığı sevmiyor direkt klozete oturuyor.
sleepnessnami cansu000 bu arada ben de iki haftalıkken başlamıştım hala daha kendim tutarım bazen tuvalete ama insanda bel kalmıyor
cansu000 sleepnessnami cirt cirtli olanı sipariş verdim, lazimliga geliyor ama ayakta yapıyor, tuvalete de götürdüm olmadı. Çalışan anne de olunca zorlanıyorum. Ve bez istemiyor, hatta tuttuğunu düşünmeye başladım
sleepnessnami cansu000 o zaman üstünde bir kıyafet olsun ayakta yapınca ıslanırsa rahatsız olur ve belki oturur biraz da syı küçük tam anlamıyor olabilir
cansu000 sleepnessnami keşke rahatsiz olsa, suyu cok seviyor, islak üstünü bile zor çıkarıyorum. Atak dönemi galiba suan ne yapsam da ona ulaşamıyorum sadece inat ediyor. Lazimliga oturmasini bekleyecegim. Lazimlikta kitap okumayi planlıyorum
cansu000 sleepnessnami bezsiz dolaşmak istemese, surekli cikar ac, bir tek dışarıda bez şikayeti duymuyorum