ece5454 bende cok istiyorum yaptirmayi ama doktorumuz onermedi yok yanlis kesim olur, yok narkoz cerilcek, yok iste yarim saat bile olsa sizden ayrilcak falan filan. Kafam karisti ya oglum 7 aylik ne yapicam bilmiyorum esime soruyorum ne yapicaz diye o da bisi demiyo. Bu dedikleri cok onemli mi onu da bilmiyorum 🤦🏻♀️