ece5454 yani saçı yoksa bekleyebilirsiniz bence benim 2 buçuk aylıkken kestirmemin sebebi saçı olmasıydı ama babası berber olduğu için babası kesmişti ve hiç tepki vermedi küçük olduğu için mi babasına mi güvendi bilemiyorum ama 2 buçuk aylıkken pek hareketli olmadıkları için pek anlamıyorlar genelde buyuyunce daha zor