Arkadaslar merhaba doğum yapalı 3 ay oldu ve emziriyorum doğumdan sonra da hiç regl olmadım , bikaç gündür regl ağrısı gibi bir ağrı yasıyorum oluyor mu böyle regl olacak mıyım acaba ya da bu ağrı böyle arada oluyor mu ? Yasayanlar fikir verebililer mi ☺️