Nedir bu rahatsızlık ya ne versem boğazında kalıyor nefessiz şekilde oluyor.En basiti dün su verdim nefessiz kaldı.Bugun yoğurt verdim nefessiz kaldı.esim de blender yap bir yaşına kadar diyor herseyini.1 yaşına kadar düzelir diyor doktor.
Laringomalazi tam anlamıyla “yumuşak larinks ”), bebeklikte kronik stridorun en yaygın nedenidir ; bu durumda üst larenksin yumuşak, olgunlaşmamış kıkırdağı inhalasyon sırasında içe doğru çöker ve hava yollarında tıkanıklığa neden olur . Ayrıca, özellikle boğaz kaslarının güçsüzlüğüne neden olan nöromüsküler rahatsızlıkları olan yaşlı hastalarda da görülebilir . Ancak, infantil formu çok daha yaygındır. Laringomalazi, bebeklikte en sık görülen laringeal konjenital hastalıklardan biridir.
Bilmeyenler için tanıyı yukarı yazdım.
Yoruldum gerçekten her boğazında kaldığında rahatlayana kadar ölüp ölüp diriliyorum.Ustelik bende panik atak oluşturdu bu. 4.5 yaşındaki oğluma stresli kaygılı yaklaşıyorum onunda boğazında kalacak diye.Var mi çevrenizde böyle rahatsızlık geçiyor mu,ne zaman geçecek 🤦🏻♀️😔