Alyehus kamera yok mu? Hayal dünyası olduğunu sanmıyorum çünkü
Alyehus müdüre sorunca evet 5 dk ağladı ama sustu dedi.
Şu noktada zaten yalan söyledikleri apaçık. Hadi çocuk ağlama konusunda yalan söyledi diyelim, sebep konusunda bu kadar mantıklı bir yalanı nerden bulsun? Biz de haftada 2 gün 2 saat ebeveynsiz gönderiyoruz. Hiç böyle durumlar yaşamadık. Ağlayana ağladı diyorlar hatta bir süre sonra eğer çocuk çok üzülürse anneyi çağırıyorlar. Konuşup, sarılıp sakinleştirip öyle çıkıyoruz.
Bu zaten sadece ilk hafta oldu. Bizde de bu hafta pijama partisi vardı. Oyun grubunuz hangi şehirde acaba?