5 sene önce ikisini de yaptırdım . Zaman geçti bayağı o zamanki cihazlarla şimdiki cihazlar farklı mı bilmiyorum. Ama ben çok memnun kalmıştım işlemleri yaptırdıktan bir süre sonra somon dna’sında yaptırdım cildimi görmen lazım di canim o lekeli cildim gitti pırıl pırıl bir cilt geldi yerine bembeyaz oldu yüzüm Ama herkes de aynı olacak diye bir şey yok benim cildim çok güzel sonuç verdi . Bu zamana kadar da öyleydi ama ne yazık ki doğumdan sonra bozuldu nedendir bilmiyorm cildim kahverengi lekeler oldu eski beyazlığım gitti
Şu an bende tekrardan düşünüyorum çocuktan kaynaklı bozuldu sanırım bnm cildim