Gececekmi bugünler ya ikinciye doğum yaptım bu lohusaligim pek istedigin gibi geçmedi doğumdan önce başladı zaten sknti duygu degisimleri falan doğumunun tadını bile çıkaramadım neyse oralara fazla değinmek istemiyorum Eve kapandik kaldık normalde evdeyimdir ama çok sıkıldım bunaldım kızım 27 aylık bebek 36 günlük doğduğundan beri direk gazları başladı hiç uyuyamadım ilk 20 gün annemde kaldım ama gene aynı gene ben baktım ettim eve geldik geldiğimiz gün büyük kızım el ayak hastalığı bulaşmıştı bir hafta geceleri yatmadı düzgün eşimle beraber ilgilendik diğer bebek ise zaten hiç düzgün uyumuyor diyebilirim geceleri gazdan onu gecirdik toparladık derken yigenimden ortaliktaki salgın bulaştı hem bebeğe hem kızıma 3 gündür çok skldim iki çocukla bir yerede çıkamıyorum evi severdim evi sevmiyorum artık resmen