ezgihilal gazı olduğu için yapıyordur o zaman cikartsin cikartsin bide sana tavsiyem kakasını yapicagini anladığında kucağında tuvalet pozisyonunda tut hem rahat çıkıyor hem de ileride tuvalet eğitiminde çok kolaylik oluyor. Biz 2 aylıkken rahatça yapsın diye o şekilde tutmaya başladık şuan 7 aylık kakası gelince hemen kucağa gelip o pozisyonda durmak istiyor bitincede dönüp yüzümüze bakıp eliyle kendini sağa sola ittiriyor. Yazın terasta tuvalet için alıştırmalar yapicam çünkü kakasının geldiğini ve yaptığını bariz bir şekilde belli ettiriyor o şekilde tutmadigimiz zaman yapmıyor 😊 Sende şimdiden baslayabilirsin 😊