Arelll kamerayla bakmadı mı? Özele gittiğim halde bi de dalga geçiyor bizle kucucuk bebek o daha ne bekliyorsunuz dedi tabiki burnu tikanacak daha minicik hava yolu var dedi falan filan🙄 ben acıyorum bebeğime daha küçücük uyuyamıyo bile tikanikliktan.. kaç doktora gittim canım hepsi sadece serum fizyolojik diyo.. kaç aylık bebeğin ne zamandır var bu sorun