Merhaba ,oğlum 4 yaşında ,çok hareketli ve yaramaz bir çocuk, tuvalet eğitiminde çok sıkınti yaşadık, anaokuluna gidiyor,öğretmen çişini söylemiyor diye aradı birkaç defa, birde öğretmenin gönderdigi videolarda arkadaşlarından ayrı durma öğretmenin seslenmesine rağmen tepki vermeme,donuk kalma gibi şeyler farkettim,ben de psikologa gitmeye karar verdim, ama gittgimiz yer psikolojik danışman olarak geçiyor psikolog değilmiş, 3 haftadır gidiyoruz ,ilk hafta anne babayla gorusucem dedi endişelerimiz anlattık, 2 haftası çocuğu götürüyoruz, oyun oynuyorlar,sonra benimle görüşüyor ,ama dişe dokunur bişey söylemiyor,belki erken ama eşim neden geliyoruz biz buraya demeye başladı, oyun terapisi deneyimi olan varsa yazabilir mi?süreç nasıl ilerliyor,ne kadar zamanda fayda görmeye basladiniz