Bu anlattıklarınıza göre gayette iyi bi annesiniz.zaten kötü anne olsaydınız kendinizi sorgulamazdınız inanın. Anne de olsak insanız bazen bunu unutuyoruz sonuçta zorlayıcı bi durumda kalıyorsunuz. Burada ki tek yanlışı yaptığı şeyleri bilerek,sizin gıcıklığınıza yaptığını düşünmeniz. Okulda yapmıyor çünkü güvenli alanı sizsiniz. Onunda zorluklarla savaştığının ve daha çok küçük olduğunun farkına varın🙏🏻 biliyorum zor bende çok zorlanıyorum ama o zamanlarda kendimi böyle sakinleştiriyorum. Onlar bizler gibi hasaplar yapamazlar. Dur annemi üzeyim diye düşünemezler🙏🏻