beyusbetuss bestiron kullanıyorum. Kaka renginde değişiklik, kusma ve kabızlık yapmıyor. Kilo başına 2 damla başlattı doktorumuz. 6 aylık olduk bugün. 2 aydır kullanıyorum memnunum. Tadını pek beğenmiyor ama yapacak bişi yok 🥹 temiz içerikli birde ocean var ama arkadaşımızın bebeği hiç kullanamadı onu ve kansızlık başladı bebişte