hsrt07 bende 23 ağustosta doğum yaptım 11 Ekim’de ilk reglimi olmuştum 8 gün sürmüştü. Dün de ikinci reglimi oldum ama aşırı aşırı bir kanama durumu var ilkinde böyle olmamıştı bende şaşırdım doktora mi gitsem diye çünkü hiç böyle regl olmuyordum acikcasi. Emziriyorum da bu arada. Dünden beri oluk oluk akıyor tövbe yarabbim 🤣 siz bı doktora ebeye falan danistiniz mi acaba ne dediler normal mi