haticea1tn 3 aylık olduk dün Saat 20:30 da uyuyor ama her saat en fazla bir buçuk saatte uyanıp emmek istiyor Uykunun böyle olması normal mi kesintisiz uyuyamıyoruz
barlastulinay Bizde 3ay 20günlük olduk,erkek,kolik benmkiside,ağlıyor krizli geçiyor her akşam,uyuması 11:30-12yi buluyor ilkte 2,5saat uyuyor sonra sabah a kadar 1saate bir uyanma ,emiyor devam ediyor,1haftadır böyle çok yoruyo benide uykusuzluk😑😟
mavi42 Uyanıklık sürelerine dikkat edin gündüz. Ne az olsun ne çok. Sanirim o aylar 1.5 saat uyanık kalmaları gerekiyor.
aydint Her bebek farklı, uyku belirtilerini takip edin emmek için uyanması normal, 4 saat kesintisiz uyuyor, emmek için birkaç kez uyanıyor
mavi42 Yani gunde 4 uyku yapıyor diyelim her uyandıktan sonra en az 1.5 saat uyanık kalmasi gerekiyor. Fazla uyuyan bebekler geceden çalar oda sık uyanmasına neden olur.