esratr1 aşırı gazlı bebeğim vardı ek gıda zamanı elmayı bile korkarak vermiştim.. maalesef o zamanlar sabahlıyordum gaz damlaları bile fayda etmiyordu gaz yapacak şeyler yemeyi kesip yedirmiyordum artık korkumdan… ama 8. Ayda bitti azaldı yavaş yavaş ama kabızlık var geçmeyen mesela.. keşke gazlı olsa da kabız olmasa dediğim günler…