7 ay 17 gunluk bebegim var iki uykuya gectik 3 gundur cunku gec uyanmaya baslamisti. Şuanda saat 9 9 bucuk gibi uyaniyo 11 bucukta yatiriyorum 1 de uyaniyo arada pişpis yapiyorum tabi. Sonra 3 bucuk gibi uatiriyorum 5 de uyaniyo sonra 9 9 bucuk gibi yatiriyorum ama 10 da muhakkak uyaniyo ve yarim saat 1 saate yakin uyumuyo asla kaldirmiyorum salliyorum falan uykusu açilmasin diye ama neden boyle oldugunu anlamiyorum