sarah7 5 ay 10 günlük ikizlerimden biri çok öksürüyor dün komşum kızını bana bıraktı işi var diye o hastaydı ondan bulaştı sanırım hastanede çocuk dr yok acil bişey olsa bi tane hastane var doğudayız nasıl atlatabilirim